sobota 14. januára 2012

Macka dvoch tvari



Tak co, pacia sa aj vam? Obcas si urobim nejake srandicky aj v kuchyni:). Macicky ma oslovili a tak som si ich vyskusala a odkladam si sem tento pre deticky zaujimavy receptik.Mozno raz,  ked uz budem mat aj vnucence, tak si ho zopakujem. A to velmi rada:)

Ingrediencie:
toustovy chlieb ( alebo aj obycajny)
maslo ( obycajne, alebo pomazankove alebo lahko rozotieratelny syr)
listky z bazalky
cierne olivy
par stebielok pazitky

Postup: v obrazkoch






Ako vykrajovatko som puzila taku formicku na zajaca. Mozno nim urobit volske oko na sposob zajaca. Zbytky som si dovykrajovala malym nozom.

8 komentárov:

  1. aké chutné cicušky :))) ... moja dcéra je už síce veľká, ale vždy, keď tu mám bratove deti (6 a 3 rôčky) tak využijem príležitosť a vyrábam im podobné jedlé srandičky ... tie iskričky v ich očiach stoja za tú námahu !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janka, ja som si ho tiez vlastne ulozila sem, ze mozno, ke raz budu vnucence:))) A tie iskricky, tak na tie sa uz velmi tesiiiiiiiiiiim

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jé Adi, tak toto je pre moje vyberavé deti ako stvorené :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aké pekné :-) Keď som to videla, tak mi napadlo, že takéto cicušky sa môžu urobiť aj na sladko. Upiecť tenkú piškótu a môže sa polevou dozdobiť. Takže dievčatá, ja som navrhla, vy to urobte :-) Deťom sa to bude určite páčiť.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Danka vdaka za tip:))))) aj za navstevu.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :-)vyhrala si sa Adka :-)ale stáli za to, super!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Pekneee... už viem ako dostanem k stolu sestrinu vnucku,ktora nechce papat.

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)