nedeľa 7. októbra 2012

Jogurtovy kremes



Tento jogurtovy  kremes od Matky som chcela uz davnejsie vyskusat. Akosi  som na neho pozabudla a teraz nedavno som ho opat zahliadla na FB. Moj manzel ma rad kremese, takze jemu som rozhodne tymto zakuskom ulahodila. A aj ja som si na nom pochutila.Krem je prijemne zjemneny  pridanym jogurtom. Recept je skvely, jednoduchy, rychly. Vrelo doporucujem vyskusat...

Ingrediencie:
1 plat rozvalkaneho listkoveho cesta ( u mna 350 g)
1 liter mlieka
3 vanilkove pudingy
750 g bieleho jogurtu ( u mna 500 g jogurtu a 300 g cream fraiche - smotana)
detske piskoty 1 a pol balika
2 vanilkove cukre
8 PL krystaloveho cukru
1-2 PL praskoveho cukru
1 slahackova smotana
coko hoblinky na ozdobu ( prip. kakao na posyp)

Postup:
 listkove cesto upecieme na plechu vylozenom papierom na pecenie vo vyhriatej rure na 200 stupnoch C asi 8 - 10 minut. Pred pecenim dobre popichame vidlickou, aby sa cesto neoduvalo.  Uvarime z mlieka , pudingov a cukru husty puding. Odstavime zo sporaka a vmiesame don 500 g jogurtu. Miesame, kym sa jogurt spoji s pudingom. Tento pudingovy krem vylejeme na listkove cesto . Hned na teply puding ulozime detske piskoty. Odlozime do chladnicky, kym si pripravime slahackovo-smotanovu plnku.Ak pouzijete jogurt , tak to bude slahackovo-jogurtova plnka. Slahacku vyslahame s vanilkovym cukrom. Zvysny jogurt ( u mna creame fraiche - smotana) rozmiesame s praskovym cukrom ( mnozstvo si regulujte podla vlastnej chuti, prip. mozno vynechat) a uz len rucne vyslahanu slahacku zamiesame do zvysneho jogurtu prip. smotany , podla toho, co pouzijete. Natrieme na na piskoty, vrch ozdobime cokoladou, prip. poprasime kakaom.. Drzime v chladnicke.
Doplnenie: cream fraiche je  kremova smotana, ktoru ja casto pouzivam vo svojej kuchyni  namiesto kyslej lahodkovej smotany.


                                         do pudingu pridame 5OO g  jogurtu

            do zvysneho jogurtu  250 g (u mna creame fraiche-smotana) primiesame vyslahanu slahacku



27 komentárov:

  1. Koláčik vyzerá výborne, teším sa keď vyskúšam! Vďaka za recept :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem pekne za komentarik a dufam, ze bude chutit.

      Odstrániť
  2. To vypadá božsky! Hned zařadím do TO MUSÍM UDĚLAT!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hanah, tak len delej delej,,,,,verim, ze si pochutnas:))))

      Odstrániť
  3. Mám úplně stejný recept, jen jsem lístkové těsto nahradila piškotovým těstem. dělala jsem ho někdy loni v létě a bylo to příjemné osvěžení.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Martinka je to recept uz starsieho data....hm zaujimave moze byt aj s tym piskotovym cestom...

      Odstrániť
  4. Ja sa tiež naň chystám, vyzerá super!♥ Darina B.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. OOO hneď by som si dala, Adrika, vyzerá úchvatne, ... Pekný týždeň, Gabika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gabika, ved sme si aj dali...:))) Fakt bol raz-dva urobeny a aj zjedeny:))) Aj tebe pekny tyzden.papa

      Odstrániť
  6. jeminky, tak toto je bomba, mnam, zjedla by som urcite aj pol pekaca :D och,ked si predstavim tie chute.. sliny mi tecu az po zem :D esteze som este neranajkovala,tak idem chut na tuto dobrotku zahnat niecim inym :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Výborne vyzerá tvoj krémešík neohrdla by som veru...:))) ja najčastejšie pečiem medový krémeš lebo pri pečení takéhoto z lískového cesta sa mi nedarí, mám tie pláty akési "gumové" a neviem prečo...:( ale kvôli tomuto receptu risknem a vyskúšam...
    Adrianka, ďalší nádherný recept do zbierky. Na mojom blogu máš ocenenie. O tom, že si ho zaslúžiš niet pochýb a ja som veľmi rada, že som Ti ho mohla s radosťou udeliť.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Aďka gratulujem k oceneniu , krémeš je tak krásne nafotený....určite ho vyskúšam , rýchlovky mám rada :-) .

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Adka, u tych rezu vzdycky nestacim zirat, mas je naprosto uzasne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Aďka, keď idem kliknúť na tvoj blog viem, že sa mi o chvíľu vytvoria v ústach sliny, lebo mám vždy chuť na to, čo u teba vidím. Aj tieto krémeše vyzerajú fantasticky. Ja nie som cukrárka, upečiem maximálne kysnuté cesto a nejaké jednoduché ovocné koláčiky. No tento krémeš by som azda aj mohla vyskúšať, vyzerá fantasticky. Aj keď asi netromfne krémeš mojej svokry. Keďže k nej už roky nechodievam, ani jej krémeše som dávno nejedla. A možno ich už v jej veku ani nerobieva...

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Aďka, zasa jeden z Tvojich výborných dobrôt. Ja nepečiem často, ale tento krémeš urobím pri prvom pečení. Vyzerá výborne a určite aj tak chutí.

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Fíha, toto budem musieť vyskúšať. Krásne sa ti vydaril :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. zákusok a fotky, sú nádherné! Adrianka, gratulujem k oceneniu :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Opět zajímavý receptík. Je v pořadníku na vyzkoušení. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  16. To je úžasné, sbíhají se mi sliny:-)) zítra určitě vyzkouším!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. slahacku zamiesame do smotany? tomu nerozumiem...do akej smotany?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Saltyna v rozpise ingrediencii je uvedene "750 g bieleho jogurtu ( u mna 500 g jogurtu a 300 g cream fraiche)", cize ten cream fraiche (smotana) zamiesas so slahackou....jogurt som pridala do pudingu...v texte je aj odkaz na zdroj receptu... :) pekny den prajem

      Odstrániť
  19. ok,vidim ze si to opravila :-) vdaka.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. skvelý a rýchly koláčik. Ďakujem za ďalší super receptík :) Katka

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)