nedeľa 17. februára 2013

Kuracie prsia s majorankovo-jablkovou omackou

Recept  mam od mojej kmotricky najlepsej na svete.Ona ho ma od kolegyne. Kolegyna od susedy a suseda od kamaratky.... Ved to poznate.  Kuracie rezne na prirodno v jablkovo smotanovej omacke. Zvlastnostou je kombinacia jablkovej omacky s majorankou. Trochu som sa obavala, co z toho vzide. Az na to velke mnozstvo smotany, ktore sa pouzije na toto maso, vysledok bol viac ako uspokojivy. Ja osobne mam rada kombinaciu masa s ovocim, ale nie kazdemu to vyhovuje. Priprava tohto jedla je skutocne velmi rychla a nenarocna. Mozno toto jedlo nie ja prilis fotogenicke, ani som ho nevedela nejako dobre nastajlovat, ale odporucam pre tych, ktori su kamarati  s masom v kombinacii s ovocim.



Ingrediencie:
1000 g kuracich prs
1 cibula
2-3 kyslejsie jablka ( mnozstvo zavisi od velkosti)
500 -750 ml sladkej smotany na varenie
hladka muka
sol, cierne mlete korenie -cerstve, majoranka
stava z citrona na dochutenie
olej

Postup:
Pripravime si dve panvice. Do jednej dame olej a druhu nechame prazdnu. Rezne naklepeme, osolime, okorenime. Z jednej strany namocime do muky a opecieme v panvici s olejomi. Druhu stranu posypeme majorankou a opecieme na suchej rozohriatej panvici. Maso prelozime do kajstrola a udrziavme v teple. Do vypeku, v ktorom sme opekali maso  pridame nadrobno pokrajanu cibulu  a potom na drobne kocky ocistene a pokrajane jablcka. Ak je vo vypeku vela muky, tak ho precedte. Chvilu spolu podusime a ked su uz jablka makke,ale nie rozvarene, pridame  smotanu. Za staleho miesania nechame prevriet a omackou zalejeme maso v kajstroli. Nechame spolu prevriet. Dochutime omacku podla potreby solou, korenim a citronovou stavou. Podavame s varenymi alebo opekanymi zemiakmi.










5 komentárov:

  1. Hm ....to je ale dobrota . Ja teraz fičím na dietnejšej strave , určite vyskúšam .Tá omáčka ma oslovila paráda vďaka .

    OdpovedaťOdstrániť
  2. AHOJ ADRIANKA SLINTAM JAK PES VIDIM TVUJ JAMKY;MAS FURT NOVE DOBRUTKA A TADY KOUKAM MAM HLAD :ADRIANNE JEMOZNE KOUPIM TVUJ KNIHA UNAS A JAK MENUJE :OD SIRDICKA TEBE ZDRAVIM KARIN

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Maso s ovocem mi nikdy problemy nedelalo :) A k nasim nejoblibenejsim jidlum patri kureci nebo kachni na jablkach s cibuli, skorici a medem, takze by taky urcite chutnalo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Adrianka, perfektný recept a tiež aj fotky! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox
    www.andie-chambers.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)