pondelok 6. apríla 2015

Grilovaná špargľa s mozarellou a pancettou




Jednoduche a vyborne. Ak nemate gril, dajte na chvilu zapiect do rury. K tomuto receptu ani nie je co viac dodat iba to, ze doporucujem vyskusat...

Ingrediencie:

zelena spargla (na 1 osobu minimalne 3 kusy)
pancetta pripadne ina sunka alebo prerastana slanina podobneho typu
mozarella
platok masla ( cca 0,5 cm)
sol
olej na potretie zapekacej misy

Postup:
Zo spargle odstranime zdrevene konce, V kastroli varime vodu, osolime a pridame platok masla. Ked voda vrie dame sparglu povarit na 1-2 minuty a vyberieme do studenej vody. Nahlym schladenim v studenej vode si tak zachova svoju farbu.  Sparglu osusime. Pancettu rozlozime a polozime na nu osusenu sparglu, hrubsi platok mozarelly a zavinieme. Ulozime do jemne vymastenej zapekacej misy a dame pod gril, prip. do rury zapiect. Pred podavanim polejeme holandskou omackou. Konzumujeme teple.




3 komentáre:

  1. Júj presne tento recept som potrebovala. Úžasný blog, ktorý som práve dnes objavila s množstvom skvelých receptov na spestrenie mojej kuchyne. Určite budem pravidelnou čitateľkou a skúšať nové recepty. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andrejka dakujem za navstevu aj za mile komentariky. Ja idem nakuknut na oplatku k tebe :)

      Odstrániť
  2. uprimne povedane myslela som si, ze ked to spravim tak to aj vyhodim...ze to bude divna chut....ale klobuk dole, bolo to fantasticke...aj hostia si pochvalovali...dakujem za super receptik ;-)

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)