streda 14. septembra 2011

Plnene macrame palacinky

Toto by som skor nazvala ako pokus o macrame palacinky:). Pokus vysiel nie prave najkrajsie, ale tak ja nie som pani dokonala:). Napad sa mi velmi zapacil. Tieto plnene palacinky sa mozu konzumovat  teple aj studene. Zaujimave servirovanie, prijemna zmena oproti klasickym "plnym" palacinkam. Mozno niekoho to inspiruje urobi ich krajsie ako su tie moje. Tak nech sa vam dari.

Ingrediencie:
mlieko, hladka muka. vajce, sol, cukor
mnozstvo neuvadzam. Z uvedenych surovin spracujeme palacinkove cesto , hustejsie ako pri klasickych palacinkach.

Plnka:
kuracie prsia, sampinony, cibula, olej, zeleny salat, kysla smotana prip. majoneza, struhany syr
gyros korenie, sol,  pokrajana petrzlenova vnat

Mnozstva jednotlivych surovin neuvadzam, prisposobte si ich podla vlastnej potreby.








Maso porezeme na mensie kocky.Pridame 1 PL oleja a posypeme gyros korenim. Urobime hustejsie palacinkove cesto a nechame postat cca 30 min. Na panvici orestujeme maso, odlozime ho bokom. Na tej istej panvici na 1 PL oleja orestujeme na pasiky pokrajanu cibulu, pridame ocistene na hrubsie platky porajane  sampinony. Ked su makke, vratime spat maso do panvice, posypeme pokrajanu petrzlenovu vnat. Odstavime z tepla. Plalacinkove cesto prelejeme do flasy od vody s uzaverom "pipkou", lepsie sa nam bude liat na panvicu. Na rozohriatu panvicu potretu olejom nalejeme najprv kruh a potom robime krizom-krazom pasiky akoze "macrame". Pecieme ako klasicke palacinky z oboch stran. Naplnime palacinky: salatovy list. masovo-sampinonova plnka, smotana, postruhany syr. Opatrne zabalime a spojime sparatkom.  

                                                          Dobru chut !

5 komentárov:

  1. Palačínky se mi moc líbí, brzy vyzkouším. Díky za inspiraci. Jindra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jindra, drzim palceky, nech sa podaria krajsie ako mne:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Adrianko, to je fakt super nápad! Takové ozdobné palačinky jsou ozdobou každého stolu. Máš skvělé nápady!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dakujem Katka za pochvalu. Napady nie su moje. :(
    Ja len svojou pracou a fotkami prezentujem ten, ktory napad:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. tak toto bude na najblizsej zuuurke! uz sa neviem dockat! vdaka za inspiracu!

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)