sobota 10. septembra 2011

Nesquikove plnene bochnicky

Uz tak davno som chcela vyskusat tieto nesguikove bochnicky. Recept som objavila   na tomto blogu. Naozaj skvela cukrovinka. Moj manzel si zobral cely velky tanier pred seba a s takou vervou sa pustil do nich, ze som sa obavala, ze mne sa uz nic  nezvysi:). Samozrejme , ze zvysilo. Je to velmi vydatne, co sa tyka mnozstva. Vyslo mi okolo 50 kuskov.
Upozornujem, ze ak sa rozhodnete vyskusat tieto suche kolaciky, tak rozhodne neodporucam ochutnavanie plnky. Ona je tak bozskaaaaaaaa.....:). Mohlo by sa vam  stat, ze nebudete mat cim naplnit bochnicky.


Ingrediencie:
500 g polohrubej muky
250 g masla prip. tuku Palmarin
170 g praskoveho cukru
2 vajcia
2 KL prasku do peciva
3 PL Nesquik - u
2 PL kakaka
stipku soli
1-2 PL mlieka ( ak je potrebne)


Plnka:
50   g kokosovej mucky
100 g mletych orechov
1/2 konzervy kondenzovaneho sladeneho mlieka Salko

Postup:

Do misy dame muku, cukor, prasok do peciva, sol, vajcia,  tuk, Nesquik a kakao. Spracujeme cesto , zabalime ho do folie a odlozime do chladnicky na min. 30 minut,nech sa schladi. Lepsie sa s nim pracuje.
Pripravime si plnku. Zmiesame kokos, orechy a pridame Salko. Dobre premiesame. Kto ma rad viac kokosovu chut, moze si mnozstvo orechov a kokosu zamenit.




Cesto rozvalkame na hrubku 0,5 cm a vykrajujeme formickou kolieska o priemere 7 cm. Do stredu kolieska dame plnku a zabalime do gulocky. Gulky prelozime na plech vystlany papierom na pecenie. Vrch mierne stlacime a mozeme ozdobit mandlou alebo 1/2 vlasskeho orecha.



Pecieme vo vyhriatej rure na 170 stupnov C 13 - 15 minut. Nechame vychladit a mozeme ozdobit roztopenou cokoladou.

Bochnicky su naozaj velmi chutne. Krehke cesto rozplyvajuce sa na jazyku  doplna velmi chutna  plnka .

15 komentárov:

  1. jemineeeee,to musi byt brutalna dobrota!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. toto je uz akeeee supeeer! ako sa poznam, tu plnku by som urcite vyjedla, same dobrotky su v nej...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Adka, mnaaam, pol druhej v noci a ja slintááám! Tak toto musim určite vyskúšať... žeby na Vianoce? ;) Veď sú tu čo nevidieť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. S takou plnkou! Musí byť dobréééé!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mnam, toto vyzera fantasticky, Adka!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mariannka, veru aj ja som mala co robit, aby som ju nese.....:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Adusha: Adka ja som tiez uz myslela nato, ze to urobim na Vianoce opat. Naozaj velmi chutnucke bochnicky. Na Vianoce su priam stvorene:).

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Slavka veru super. Nenarocne a chutovo vyborne.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Gabriel , uz len bolo :) Na Vianoce robim repete.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Anetka ono to nielen vyzera fantasticky, ale ono to aj je fantastickeeeeeeeeee:)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. To zní tak úžasně, až mi začlo kručet v břiše :D Tohle budu muset vyzkoušet, myslím, že o Vánocích by se určitě skvěle vyjímaly mezi cukrovím. Bože, já na ně mám takovou chuť!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. tieto bochníčky vyskúšam na betón, ale nechám si ich na Timkinu 18-tku, to budú hostia kukať....

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Juuj Adri, idem to robiť na zajtra Radka bude mať oslavu s kamoškami zo školky, budem mať dom a 7 šesť až 7 ročných dievčatieeek :-), potom hodím foto.

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)