nedeľa 11. septembra 2011

Kuracie prsia na grile s mrkvou na smotane



Mnami, mnam. To staci:)

Ingrediencie:
kuracie prsia
steak korenie
sol
olej

Na omacku:
500- 700 g mrkvy
250- 500 ml zeleninoveho vyvaru
1 PL medu
2 PL nasekanej petrzlenovej vnate
1 smotana na varenie
1 PL solamylu
sol
biele mlete korenie

Postup:
Mrkvu ocistime, narezeme na kolieska.na panvici zahrejeme  2 PL oleja. Pridame pokrajanu mrkvu a 1 PL  medu. Poprazime spolu asi 7 minut. Mrkva pusti peknu zltu farbu. Podlejeme vyvarom a mierne osolime. Dusime asi 20 minut. Pridame smotanu. Za staleho miesania privedieme omacku  k varu. Ak je potrebne, mozeme zahustit so Solamylom, ktory sme rozpustili v malom mnozstve vody.Nakoniec pridame pokrajanu petrzlenovu vnat. Dochutime bielym mletym korenim, zamiesame a odstavime zo sporaka.




Kuracie prsia prerezeme na polovicu, aby neboli take hrube, neklepeme ich.  V najhrubsej urobime priecne zarezy. Osolime. okorenime. Opecieme na grile alebo na grilovacej panvici. Podavame s ryzou.



Pripravu ryze si mozete pozriet TU. Skvele, rychle a mnam. Zelam dobru chut!

14 komentárov:

  1. ok, ked negativny komentar, tak negativny! :o) fotky ste nafotili brutalne nebezpecne hrozivo "mlsne" :o)))blizi sa polnoc...a ja tu vyhladovane hladim na tu krasu naaranzovanu na tanieri..OMG...to muselo chutit bozsky! :o)))
    Klaudia :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aďka, wow samé dobrotky si navarila a napiekla.Ja to pomaličky nestíham dočítať,čo všetko si ukuchtila.Som rozhodnutá všetko vyskúšať, len ten čas.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mám rád takéto smotanové večere!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dnes doobeda,inšpirovaná posledným receptom z tvojej stránky, som sa spýtala syna, či tie grilované kuracie prsia, ktoré chystáme na večeru, môžu byť s mrkvou na smotane. Ani nechci vidieť ten ksicht, ktorý na mňa vystrúhal. On to vraj bude radšej len so zeleninou a chlebom, žiadnu mrkvu na smotane si neželá. Takýchto ja mám stravníkov.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Klaudika, az ma heglo, ked som zacala citat komentarik. Citanie som vsak dokoncila s usmevom na tvari:) Dakujem za navstevu a za mily a vtipny komentarik.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ivanka, to len preto lebo mam teraz viac casu. Aj inokedy varim a peciem samozrejme aj cez tyzden, ale nestiham fotit:( lepsie povedane moje vecerne fotenie ja hotova pohroma:). Takto cez den aspon ako tak tie fotky ujdu. No musim na nich este straasne vela popracovat. Ak sa ti nahodou nieco podari vyskusat, daj mi vediet prosim, ako sa tebe pozdaval recept, ktory vyskusas. Dakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Gabriel, tak potom je toto stvorene pre teba:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Mimi-tulipanova- tak ja uz tuto etapu mam za sebou. Ja som ich naucila, ze vsetko, co navarim sa musi zjest, pretoze inak ostanu hladni. Samozrejme som to robila za utleho detstva. Teraz sme uz iba dvaja. No a moj drahy sa tiez vselijako tvaril, ked som to robila, ale velmi mu chutilo. Koreniste maso skvele doplnala jemne nasladlo-pikantna omacka. Takze synator nevie, o co prisiel:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Milá Adriano, dneska jsem náhodou objevila váš blog, chvilku jsem si četla a prohlížela a od té doby polykám na prázdno...U vás se tedy nedá držet dieta :o) Ale to nevadí, vrátím se a moc ráda a podrobně vaše recepty prostuduji!
    Pohodový podvečer, zdravím Helena

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mnaaam! ta mrkvicka musela byt super!!!! ja by som si vystacila iba s ryzou a mrkvickou, masko by ani nemuselo byt ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Helena: Helenka vdaka za navstevu aj za komentarik. Budem rada kazdej dalsej navsteve. Pa Ada

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Mariannka ani som nemyslela, ze to bude take suprove. Manzel si velmi pochvaloval. Aj ja si vystacim bez maska, ale moja draha polovicka veru nie:)

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)