sobota 17. septembra 2011

Plnene zapekane sampinony, Baked mushrooms







 Vzala som do ruk opat jednu zo svojich kucharskych knih a nechala som sa inspirovat hned dvomi receptami. Tentokrat to bola kniha The Kraft Philadelphia Cookbook. Nic zlozite a  za par minut vycarite super chutovecku. Samozrejme uz z nazvu knihy je zrejme, ze pri priprave pouzijeme Philadelphiu. Spravne ochutena v kombinacii so sampinonmi  pre milovnikov hub zarucene poskytne skvelu teplu chutovku. Podavame s pecivom a cerstvou zeleninou.
Ingrediencie:
4 sampinony s velkymi klobucikmi
200 g Philadelphie
1- 2 PL citronovej stavy
2 struciky prelisovaneho cesnaku
zelenu pazitku
petrzlenovu vnat
1/2 KL suseneho tymianu ( bylinky si mozete kombinovatpodla vlastnej chuti)
sol, biele mlete korenie

Postup: 

Sampionony ocistime,hlubiky odrezeme a pokrajame nadrobno. Philadelphiu vymiesame a pridame citronovu stavu, sol,korenie, cerstve a susene bylinky, prelisovany cesnak a nadrobno pokrajene hlubiky zo sampinonov. Vymiesame. Klobuciky velmi mierne posolime. Plnkou natrieme klobuciky. Podla mojho uvazenia mnozstvo plnky by stacilo aj na 6-8 sampinonovych klobucikov.  Ulozime na plech vystlany papierom na pecenie. Pecieme 15-20 minut. Podavame teple.





6 komentárov:

  1. Vyzerá to super Aďka ako všetky Tvoje receptíky, len si zabudla napísať, koľko tej philadelphie? Heňa K.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Henka vdaka za upozornenie. Uz som doplnila. Aspon niekto cita tie recepty:) Dakujem za navstevu aj za komentarik.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Adrika, tento recept si sem dala isto iste pre mňa :-) Milujem šampiňóny a hríby a bedle a strašne si mi narobila chute :-) Philadelphiu nemám, ale skúsim dať ricotu alebo jemný tvaroh..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kristinka, som rada, ze som ti ulahodila tymto receptikom. Philadelphiu je dostat aj na Slovensku, ale myslim, ze Ricotta by mohla byt tiez fajn.

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)