nedeľa 4. októbra 2020

Šatôčky z lístkového cesta


 



Potrebujete narychlo male obcerstvenie pre navstevu? Alebo len tak si pomaskrtit na niecom chutnom s dobrou salkou caju? Tak toto je to, co by vase potreby mohlo naplnit. Ved maskrta nemusi byt stale iba sladka. Poviem vam, ze tieto satocky su vyborne. Mne teda chutia fantasticky a oblubila som si ich tak, ze som ich v kratkom case robila niekolkokrat po sebe. Nie je to nic zlozite, ale ta chut tejto dobroty je naozaj famozna. Listkove cesto, platok Pancetty, zrely syr Chedar a dva platky masitej paradajky. Tot vsjo.  Robievam kadejake slane dobroty z listkoveho cesta, ale ze mna nikdy tato jednoducha kombinacia  nenapadla ... hm, teda naozaj nechapem. No nic. Moja anglicka kolegyna doniesla tieto satocky do prace. Zachutilo mi. Samozrejme vyskusala som. Chutili aj MM , takze som zaradila do kategorie oblubenych mnamiek. Velmi doporucujem vyskusat tuto mnamku. 

Ingrediencie:
rozpis na 6 kusov satociek

1 listkove cesto rozvalkane 375 g
6 tenkych platkov Pancetty
cca 100 g syra Chedar mature
2 vacsie paradajky  (lepsie su masite paradajky )


Postup:
Listkove cesto rozprestrieme a porezeme na 6 rovnakych casti. ( rezala som pozdlzne na polovicu a potom na sirku na tri tretiny). Nechame ho na papieri v ktorom bolo zabalene. 
Na kazdu cast cesta polozime platok Pancetty, potom nastruhany syr a prikryjeme dvomi platkami paradajok. Dva protilahle rozky cesta prelozime a vrch este posypeme struhanym syrom. Syr nastruhame na struhadle na jablka. Aj s papierom prelozime na plech a pecieme vo vopred vyhriatej rure pri teplote 190 stupnov C cca 25 -30 minut do zlatista. Cas zavisi od rury ako pecie. Prosim, nechajte trochu vychladit a az tak konzumujte :) :) :) . Prajem dobru chut!








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)