sobota 6. decembra 2014

Snehuliaci z pukancov



U nas v praci mame kazdy rok na vianocnej party nejaku sutaz. Raz sme si mali vyrobit klobuky, potom zase nejake vianocne nahrdelniky a tento rok mame doniest ozdoby na vianocny stromcek Ja som sa rozhodla pre tuto jedlu vianocnu ozdobu. Dufam, ze  kolegom  sa budu moji snehuliaci pacit. Netreba k tomu vela len keby som mala trochu viacej trpezlivosti, tak mohli byt krajsie. No ved uvidime....

Potrebujeme:
asi 100 g  pukancovych kukuricovych zrniecok ( dame ich vypukat)
300 g marshmallow cukrikov
cca50 g makkeho masla
stipka soli
zele cukriky na ozdobu, mini oreo na klobuciky a lizatka na na zavesenie

Postup:
Kukuricne zrnka dame napukat. Mozme pouzit aj pukance z obchodu.  Do vacsieho kastrolu dame marshmallows, makke maslo a stipku soli. Na miernom ohni za staleho miesania rozpustime marshmallows. Pridame pukance a spolu premiesame, kym sa hmoty spoja.  Hmota je lepiva a natahuje sa. Nechame mierne ochladit. Ruky potrieme jedlym olejom a tvarujeme gule vo velkosti stredne velkeho pomaranca. Naolejovanymi rukami to ide dobre. Ukladame na plech vylozeny papierom na pecenie. Dozdobime cukrikami a mini oreo keksikmi.





1 komentár:

  1. Aj by som mizno skusila, len som u nas tie mini oreo este neviedla, ale pacia sa mi super

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)