nedeľa 15. novembra 2015

Minnie mouse torta a cupcakes - inšpirácia





Dnesny prispevok je iba pre inspiraciu. Tuto torticku a cupcakes som piekla pre moju malu kamosku Megan k jej tretim narodeninam.  Megan  je uzansne dieta. Vecne usmiate.. Sme  kamosky a tak som nemohla odmietnut upiect tortu na jej narodeninovu party. OK, mohla byt aj krajsia, ale snazila som sa a vlozila som do jej pripravy  vela zivej prace a robila som ju s laskou. Megan sa torticka pacila a dostala som od nej sladku pusu, ktoru len tak hocikto od nej nedostane :).Je to moja prva celopotahovana torta White  icingom. Nemam prax v peceni potahovanych tort a tymto chcem zlozit poklonu vsetkym tortickarkam, za ich neskutocnu sikovnost, trpezlivost , za vytvaranie priam umeleckych diel. Ja vsak radsej ostanem pri mojich obycajnych  tortach, ktore sa daju zjest do poslednej omrvinky.  Korpus na tortu som pouzila z tejto torty a krem  z jahodovych cupcakes. Cupcakes somu upiekla jogurtove muffiny  a krem som robila iba maslovy, aby sa mi netopili maslicky. Na uska som pouzila mini Oreo susienky. Sablonu som si stiahla z netu. Musela som ju vsak po upeceni torty upravovat, pretoze po upecei sa korpus trochu stihol a nesedela sablona na upecenu tortu
Pridala som uz par fotografii na moju FB stranku, ale viem, ze mam na blogu par fanusikov , ktori nie su registrovani na FB a prislo mi nefer nepodelit sa aj s nimi o moje minidielko. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)