piatok 29. apríla 2011

Guernsey - The Old Government House Hotel and Spa - cast 2.

Tak ako som uz bola spominala v predchadzajucom svojom prispevku, tohorocne velkonocne sviatky sme stravili vdaka nasej dcerke na malebnom ostrove Guernsey. Nebol to vsak len spominany ostrov, ale i tento nadherny hotel, kde sme boli ubytovani. Pobyt na ostrove nam sprijemnilo stretnutie s milymi ludmi v hoteli i mimo neho. Papkali sme skvele jedlo. Nasa izba bola nadherna a na masaz v hotelovych kupeloch pretrvavaju prijemne spomienky dodnes. Opat zopar foteciek. Prosim, pokochajte sa pohladom na tieto prekrasne priestory
The Old Government House Hotel and Spa in Guernsey dostal ocenenie ako najlepsi hotel na svete za rok 2010. (presnu kategoriu este doplnim,za ktoru tu cenu dostali, ide vsak o to, ze hotel, ktory poskytuje aj stravovacie sluzby)



                        toto bola nasa izba, v skutocnosti ovela, ovela krajsia ( to ja som zly fotograf)

kupelna, sucastou vybavy kupelne boli okrem  uterakov, osusiek  aj zupany a papuce vysivane monogramom hotela a  rozne mile drobnosti ako napriklad cerveny karafiat vo vazicke :)





takto vyzerali chodby hotela

vchod do hotela a hotelova hala. Pri tomto nadhernom stole "uraduje" riaditel hotela

cajovna sira Johna Cowarda - tu sa podava tradicny anglicky caj o piatej . Tuto akciu sme zial, nestihli, takze budeme  musiet vratit sa , aby sme to odcinili:)

exterier hotela. Najdete tu zarucene prijemne posedenie a relax
 The Brasserie. Ten stol na lavej strane bol nas oblubeny. Vyhlad do zahrady a v dialke trblietajuce sa more

 Tu sme mali slavnostnu veceru. Uzasna akcia, krasne prostredie, excelentne jedlo, kvalitne vinko:)



toto su toalety v hotelovej hale:) Padla mi sanka, ked som vosla:)

k hotelu patria aj kupele. Dakujem Janke za super masaz

Moze sa mi po tomto este niekto cudovat, ze sa mi nechcelo ist domov? A toto je iba odrobinka nasich skvelych zazitkov z nasej dovolenky.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)