nedeľa 3. apríla 2011

Hroznovo-fetovy salat


Mala som chut na nieco mnami, mnam. Vynimocne nie na sladke:) Tak som urobila tento skvely, jednoduchy salatik v netradicnej kombinacii chuti.



Ingrediencie pre dve osoby:

Feta syr 1 balenie
cca 100 g tmaveho hrozna
2 PL olivoveho oleja
2 PL balzamikoveho octu (tmaveho)
1 KL praskoveho cukru
2 PL mletych orechov
1 biely jogurt ( ja som pouzila greek style jogurt) alebo smotanu pochutkovu
biele mlete korenie, stipka soli (podla vlastneho uvazenia)
zeleny salat  natrhat, prip. rukolu, cinsku kapustu, co mate radi ja som pouzila French styl salat (balicek obsahoval tri rozne druhy salatov s takymi mensimi listkami)
cerstve listky bazalky



Fetu nakrajame na mensie kocky, pridame hroznove bobule, mlete orechy, balzamikovy ocot a olivovy olej


okorenime, ak treba jemne osolime ( ja som nesolila) pridame jogurt (smotanu), jemne zamiesame


zo zeleneho salatu si urobime na mise lozko a nan  pridame celu zmes. Ozdobime cerstvymi listkami bazalky a mozeme konzumovat. Dobru chut!

4 komentáre:

  1. aaach Adrika, dakujem za vybornu inspiraciu na salatik..tych sa naozaj nikdy neobjem a vzdy som prekvapena, co vsetko sa da v tomto smere este povymyslat :) feta a olivy - mnam, navyse feta je jediny syr, ktory aj ja mozem (teda ak je pravy, bez pridania kravskeho mlieka) takze pre mna je univerzalny a papam ho velmi rada na vsetky mozne sposoby..:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Evka salatik bol vyborny, taky netradicny. To tmave nie su olivy, ale hrozno. Na kulinarstve je magicke to, ze stale sa objavuju nove a nove kombinacie chuti a pre mna osobne je to akesi nekonecno:).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sladke hrozny a slana Feta je uzasna kombinace :-) uz jsem to nekde mela, ale ted kdyz to tu vidim, tak se mi vybavuje ta uzasna chut! Mnam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Klarish nedivim sa, ze si tak skvele pamatas kombinaciu tejto chuti. Je to skvely chutovy zazitok.

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)