sobota 16. apríla 2011

Stroganov z kuracich prs

Takto pripravene kuracie prsia mame velmi radi. Priprava masa je velmi jednoducha a  chutna skvele. Oproti klasickemu stroganovu z  hovadzieho masa vynechavam worchestrovu omacku a horcicu. Akosi na to kuracie masko sa mi to nehodi. Maso je takto ovela jemnejsie a chutnejsie.


Ingrediencie:
Kuracie prsia ( ja som mala asi 800 g)
1 stredne velka cibula
2 stredne velke konzervovane uhorky
1 PL sojovej omacky
2 PL kecupu
sol, biele korenie, olej




Kuracie maso nakrajame na pasiky, cibulu a uhorky na drobne kocky. Na dno kastrola, v ktorom budeme maso pripravovat dame olej (iba male mnozstvo, tak aby bolo dno kastrola nim pokryte) pridame maso, uhorky, kecup, sojovu omacku, sol, korenie a premiesame. Ak mate moznost, prikryte odlozte do chladnicky postat, lepsie sa prepoja chute. Ak nie, mozete hned pripravovat.

Maso nechame 2-3 min. na vysokej teplote zatiahnut. Potom stisime  teplotu na minimum, zakryjeme pokrievkou a obcas premiesame. Pekne pusti stavu. Takto vyzera maso po tych zhruba 15 minutach.

Namiesto majonezy pridavam  creme  fraiche ( kyslu smotanu), v ktorom som rozmiesala trochu citronovej stavy a dochutila stipkou soli a bieleho mleteho korenia. Podavam s ryzou. Moj postup na pripravu ryze najdete TU.
      
                                       Dobru chut!

8 komentárov:

  1. Tak sa pokúsim napísať druhý krát komentár ( prvý mi nezobralo, hmm...) Úžasné chúťky si mi navnadila, už dávno nebol u nás stroganov, ale cez týždeň určite bude.... dnes fičíme na syrovom špíze :-)...pekný víkend, Kami

    OdpovedaťOdstrániť
  2. stroganov zboznujem Adrika a veru más pravdu, worchester a horcicu nedávam ani ja...skveléeeeeeee

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Az sa mi slinka spustila ;o))) My mame tiez radi stroganov, prvy krat, ked som ho jedla, ho uvaril pre mna moj priatel ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Kami, dufam, ze uz si si stroganov pripravila a neostalo iba pri planoch:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Slavka,tak to mame rovnaky nazor na toto papkanicko:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Marianka, ty sa teda mas. Tak priatel nech len pekne krasne vari, obcas dobre padne sadnut si k hotovemu. Pa Ada

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Mnam, odskusane a velmi velmi nam chutil takto pripraveny stroganov. Dakujem za receptik, Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tak idem skúsiť tento receptík, vyzerá dobre a nachystám si ho teraz, dám na noc do chladničky a zajtra idem nato.Už teraz sa teším, ako všetkým bude chutiť.Díky za tip.

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)