sobota 9. apríla 2011

Novy zdroj inspiracie :)

Tak, tak. Mam novy zdroj inspiracie. Kupila som si krasnu novu knihu s receptami na rozne mile sladkosti.  Uz ani neviem kolku v poradi. Radsej pred mojim drahym pomlcim lebo urcite by to komentoval, ci uz len toto mi chybalo k stastiu. No chybalo:) Bola vo vypredaji. Zlacnena  zo  14,99 na 5 libier!  No, nekup to!? Tak a uz sa tesim, ked z nej zacnem skusat receptiky. Tie , ktore ako sa vravi stoja zato, urcite sa objavia na mojom blogu, ale az po Velkonocnych sviatkoch. Tak sa pozrite aspon na niektore z nich:


5 komentárov:

  1. Už se těším !!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Adrika už teraz sa teším na tvoje príspevky z novej knižnej inšpirácie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ;o))) ja mam tiez ten isty problem s kucharskymi knizkami a casopismi. Stal sa zo mna uplny "uchyl" na tieto zalezitosti. Domov ich nosim na "tajnasa" ;o))) mojmu priatelovi som uz aj prestala hovorit, ze mi nieco nove pribudlo do zbierky, ale zase na druhej strane, minule zbierku rozsiril o 3 knizky, takze aj on ma v tom prsty ;o))) V kazdom pripade sa tesim na nove prispevky z tvojej novej knizocky!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Adrika, krasna kniha, veru ;) Ja cestujem v maji do Londyna na par dni, uz teraz sa tesim, len neviem ako sa zmestim cestou spät do lietadla ;))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ajka: aj ja sa tesiiiiiiiim:-)
    Marianna: tesi ma, ze v tom nie som sama:)
    Adka: ty v pohode, len s tou batozinou to bude horsie:)

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)