sobota 2. apríla 2011

Motylikove muffiny - Butterfly cupcakes



Ponukam navod ako prikraslit a urobit zaujimavejsimi obycajne muffiny. Klasicke muffiny pridanim kremu a dozdobenim nadobudnu efektny vzhlad. Vasu snahu urcite ocenia najma deturence napr. na detskej party. Taketo pestre muffinky budu nielen chutnou , ale aj peknou ozdobou slavnostnej party tabule. Budu vynikat svojim netradicnym vyzorom medzi ostatnymi skvelymi detskymi maskrtami.




ostrym nozom zrezeme klobucik muffinky. Rezeme malicko aj do hlbky

asi takto nejako

odrezany klobucik prerezeme napoly a vrchnu stranu odrezanej casti namocime do rozpustenej cokolady a posypeme farebnym pelom, nechame na papieri uschut. Vytvorili sme kridla pre motyliky:)

na miesto odrezaneho klobucika muffiny nanesieme cukrarskym vrecuskom krem a prilozime "kridelka"

ako malo staci pre vytvorenie takejto milej drobnej sladkosti:)

v detaile

Uz len vzlietnut:)
Citronovu verziu mojich motylikovych muffin mozete pozriet aj TU

10 komentárov:

  1. Tak na tieto muffinky sa tesím!!Adrika gratulujem k tvojmu blogu, je krásny a strasne som stastná, ze si medzi namiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.juhuuuuuuuuu

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Slavka dakujem krasne za tvoje mile slovicka. Aj ja sa tesim, ze konecne sa to podarilo. Papa

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, ja som iba dnes objavila tvoj blog :)) ... kráásne cupcakes, som na ne zaťažená :)) ... urobím ich na Veľkú noc, na sviatočnom stole budú vyzerať fantasticky !!! ... Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ...foto jak profesional :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Janka, tesi ma, ze si ku mne zavitala. Ja som este nova medzi blogermi. Este som chcela pridat zopar receptov a potom sa zviditelnit, ale Matka ma akosi odhalila:). Tesi ma, ze sa ti motyliky pacia. Bola si aj na MMB? Mam aj tam jeden recept na citronove motylikove muffiny. Pa Ada

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Slniecko od teba pochvala zvlast potesi. Velmi som sa snazila. Cmuk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj . Mas pekne vytvorenu stranku.
    Dufam,ze najdem v Tvojich receptoch vela inspiracie ,a urcite sa mi budu slinky zbiehat na tie dobroty kt. si tu zanechala.
    Rada by som vyskusala,nooo moja rura pecie z jednej strany... :-( .
    Iva.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ivka dakujem za pochvalu. A ty si ktora Iva? Mirkova? Poznam vela Ivetiek:) A ruru treba vymenit:)Pa Ada

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásné muffiny! Ten nápad s motýlky se moc a moc líbí :) Myslím, že mladší sestra by z toho byla u vytržení :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Super nápad ako využiť klobúčiky s mufins,sú velmi milé Betka

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)