sobota 2. apríla 2011

Cokoladovo-jogurtove muffiny


Skvele cesticko. Je vlacne, krasne sa oddeluje od kosickov. Je to iba zakladne cesto, ktore sa da menit pridanim ovocia, dzemu, prip. inej plnky. Ak ozdobime vrch pridanim trochou kremu, prip. slahacky s ovocim vznikne celkom mila drobna sladkost.


Ingrediencie:

250 g polohrubej muky
100 g horkej cokolady
100 g masla
350 g ovocneho jogurtu s kuskami ovocia ( nie nizkotucny)
130 g krystaloveho cukru
1 vanilkovy cukor ( alebo 1 KL vanilkoveho extraktu)
2 vajcia
1/2 prasku do peciva

Postup:

cokoladu s maslom roztopime v mikrovlnke cca 1 min.

pouzila som dva taketo super jahodove jogurty ( 2x175g)

vajcia s cukrom dobre naslahame

do naslahanych vajec pridame jogurty a roztopenu, vychladenu cokoladu. Preslahame

muku zmiesanu s praskom do peciva uz iba rucne zamiesame do jogurtovo-cokoladovej zmesi

vznikne nam taketo polotuhe cesto

cesto naplnime do kosickov iba do 2/3. a pecieme vo vyhriatej rure pri 180 °C cca 20 minut. Mne z tejto davky vyslo 17 muffiniek.

upecene muffiny

cesto je jemnucke, vlacne. Do muffin sa moze pridat aj ovocie, prip, dzem alebo ina plnka. Daju sa pripravit na rozny sposob

8 komentárov:

  1. takmer navlas rovnake mam aj ja v receptoch a su vazne jedny z najlepsich ake som kedy jedla:o) adka, gratulujem k novemu blogu, som velmi rada, ze si mi dala vediet, by som prepasla tvoje uzasne kuchtenie. Zelam vela zdaru, inspiracie a mnozstvo sledovatelov

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kikuska , dakujem za tvoju navstevu a blazhozelanie . Velmi sa tesim, ze si ma navstivila a verim, ze nie podsledny raz:). Je to stary recept, takze mozno, ze s mensimi upravami je uz vo viacerych verziach. Jedno je vsak iste, ze je to jeden z najlepsich receptov na muffiny.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. a koľko tam ide masla? prosím napísať

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasny blog, super! Urcite vyskusam viacere s vasich receptov. Vdaka ze pekne citanie, recepty i krasne fotky :-) Danka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. adka, dnes som piekla muffiny podla vas, intenzivne som zmenila pomer ingrediencii, aj prisady trosku, ale musim povedat ze su delikatne. dakujem za inspiraciu :)

    tereza

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Aďka, fantastické muffinky, len sa tak po nich zaprášilo :) Katka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katka tento je jeden z najlepsich receptov na muffinky ( podla mna )...dakujem za spravicku

      Odstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)