piatok 29. apríla 2011

Lemon vanilla cupcakes




Citronovo-vanilkove cupcakes vo velkonocnom osateni:).  Piekla som aj ine, zial nestihla som pofotit. Tak pridavam aspon recept na tieto cupcakes, ktore mozete rozne ozdobit podla svojho uvazenia a  ziskate zakazdym inu variantu tychto velmi chutnych cupcakes.

 Ingrediencie:

na 12 cupcakes

200 g polohrubej muky
125 gr. masla (izbovej teploty)
3 vajcia
130 gr. krystaloveho  cukru
2 KL vanilkovej esencie
2 KL prasku do peciva
60 ml mlieka
stava z 1 velkeho citrona

Postup:

Maslo s cukrom vyslahame dopenista. Po jednom pridame vajcia, zaslahame. Potom pridame vanilkovu esenciu, citronovu stavu  a mlieko.Po pridanie kazdej ingrediencie dobre preslahame, kym sa masa pekne spoji. Nakoniec uz len rucne primiesame muku zmiesanu s praskom do peciva. Naplnime papierove  cupcakes kosicky do 3/4 tiny a pecieme vo vyhriatej rure pri teplote  180 stupnov C cca 20-25 minut. Vrch zdobime lubovolnym kremom. Ja som zvolila aktualnu ozdobu: Naniesla som dookola krem, posypala cokoladovymi hoblinkami (akoze hniezdo:) ) a vlozila do hniezda cukriky-vajicka. Fantazii sa medze nekladu:)


                        

7 komentárov:

  1. muffinky vyzarajú skvele, keď je tam citron sú isto svieže, vyskúšam a dám vedieť

    OdpovedaťOdstrániť
  2. áách, tie sú krásne ... ďakujem za perfektnú inšpiráciu na budúcu Veľkú noc :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dievcence, dakujem vam za vase mile komentariky.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. mohla by som poprosit recept na ten krem na vrchu? dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Siwonka, krem mozes pouzit akykolkvek, aky mas osvedceny. Ja som robila klasicky krem: v 350 ml vody ( ja som mala ananasovu stavu z kompotu) uvareny, vychladeny zlaty klas pomaly pridavas do masla vymiesaneho s praskovym cukrom. Na 250 g masla cca 150 g praskoveho cukru. Robila som take ananasove sudky, ale tie som zial nestihla odfotit. Zvysilo mi kremu ,tak som pouzila aj na tieto cupcakes

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Adka odpíšem aj tieto tvoje a budem skúšať Betka

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)