sobota 30. apríla 2011

Guernsey - ako sme slavili nielen Velku noc - cast 4.

Okrem velkonocnych sviatkov sme slavili aj inu vyznamnu udalost v nasej rodine. Moja draha polovicka slavila okruhle zivotne jubileum. Vyslo to akurat na Velkonocnu nedelu. Proste niekto sa vie narodit:) Mala som velku dilemu, akym darcekom ho obdarovat. Co kupit muzovi, ktoremu nikdy nic netreba a vsetko ma? Cim potesit jeho srdiecko? Chcela som nieco vynimocne, nieco nezabudnutelne. Kedze manzel je velky milovnik lietadiel, nic lepsie sa nedalo urobit, ako zaplatit mu sukromny let. Dcerka vsetko vyzistila, vybavila,  ja som zaplatila a s napatim sme ocakavali den D. Najhorsie zo vsetkeho bolo udrzat to v tajnosti. Podarilo sa . Az do poslednej minuty, do prichodu na letisko. Moj manzel nic netusil a ked sme prisli na letisko, tak povedal, ze on padakom skakat nejde:):. Ked sa dozvedel, ze ide o let  okolo ostrova s moznostou riadit chvilu lietadlo pri ceste spat, to ste mali vidiet tu radost a nadsenie. Som schopna odprisahat, ze na chvilu som v jeho ociach zazrela ohnicky maleho nezbedneho chlapca, ktory dostal vytuzenu hracku:). Po absolvovani potrebnej instruktaze prisiel cas na samotny let. Po navrate len tazko vedel zakryt emocie z prave absolvovaneho letu. S darcekom bol nadmieru  spokojny . Ja som bola spokojna tiez. Stalo to zato!


 ten maly sacok skryval v sebe velky darcek:) Este stale sa tvari ako neveriaci Tomas:)
 vysmiaty pred letom:)



 ide sa nastupovat
lietadelka treba pekne krasne upratat do obrovskeho hangaru
a este spolocne foto s ujom pilotom

5 komentárov:

  1. Adrianka ... so zatajeným dychom som si prečítala všetky tvoje články z Guernsey ... želám celej tvojej rodinke ešte veľa takýchto šťastných spoločných chvíľ ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janka dakujem velmi pekne za prianie.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Denisa: tesim sa, ze sa moje prispevky pacia

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak toto bol darcek ako sa patri Adrika, úzasné a pripajam sa dodatocne ku gratulantom a prajem vsetko naaaaaaaaaaaj

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)