sobota 30. apríla 2011

Kuracie kusky od Eviany

Opat jeden skvely receptik, ktory som objavila na MMB u Evky (eviana). Odkedy som ho vyskusla, je zaradeny na nasom jedalnom listku. Skvele chutovo, jednoduche na pripravu. Myslim, ze vacsina z nas ma rada taketo recepty. Urobila som mensie zmeny v recepte, trochu som prisposobila suroviny. Recept v povodnom zneni najdete TU.


Ingrediencie:


500 g kuracich  prs
cca 200 g Schwarzwaldskej sunky 
cca 100 g Danish blue ( syr s modrou plesnou)
200 ml smotana na varenie, (alebo slahackovu)
300 ml mlieka 
1 PL hladkej muky
1 platok masla
2-3 PL oleja
 mleté biele korenie, soľ




Postup:


Kuracie maso pokrajame   na vacsie kusky. Poprasime korenim a velmi jemne osolime ( sunka je dost slana),obalime v platku sunky. Na panvici roztopime maslo a olej. Kuracie kusky opecieme z kazdej strany cca 2-3 mimuty. Vyberieme z panvice a udrziavame v teple. Olej z panvice zlejeme. Na tu istu panvicu nalejeme mlieko a nechame zovriet. Pridame pomrveny syr a v mlieku ho rozvarime. Ostavaju mierne hrudky lebo syr sa nerozvari na uplne hladky krem. V smotane rozhabarkujeme 1 PL hl. muky a omacku nechame prevriet, odstavime z ohna. Podavame s opekanymi zemiakmi.








                                                        Dobru chut!



6 komentárov:

  1. Ahoj Aďka, teda vypadá to mňamkovo :). Prsíčka mám v mrazničke, ale ten syr a šunka mi chýba ... chcem tým povedať, že by to bol zajtra skvelý obed,... tak teda až nabudúce, ale určite vyskúšam:)
    Krásny deň, J.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Milá Aďuška, dnes som našla na MMB od Teba odvolávku na Tvoj nový blog, tak som neodolala a hneď nakukla a čo to tu nevidím :o)
    Páči sa mi Tvoj blog, som rada, že si sa na niečo také podujala, veľmi rada Ťa budem sledovať a držím Ti palce v Tvojej budúcej kulinárskej tvorbe, ktorú mám veľmi rada... rovnako Ti prajem len to najlepšie aj v živote... nech si tu od Teba nájdem príjemné čítanie plné krásnych emócií... Tvoja blogfanynka Eviana :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. som na tom podobne ako Janka, jak mi tečú slinky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Janka, vrelo doporucujem tento recept. Nam to veeeeelmi chuti. Chut tej omacky zavisi aj od druhu pouziteho plesnoveho syra. S tymto nam to najviac chutilo. Neviem, ci na Slovensku je dostat tento druh plesniveho syra, ale myslim, ze aj klasicka Niva by mohla byt fajn. Ked vyskusas, daj prosim vediet, ci aj vam chuti takto upravene masko. Pa Ada

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Evinka, som taka rada, ze si ma navstivla. Ako vidis, tvoje kuracie kusky (od kedy som ich vyskusala) mam zaradene v nasom jedalnicku. Su u nas take oblubene , ze som sa rozhodla sirit tento skvely receptus od teba aj prostrednictvom mojho blogu. Evka, dakujem krasne za mile slovicka a velmi rada ta tu uvitam aj v buducnosti. Pa Ada

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Eva: draha, a ty si este neskusila? Vyskusaj, vrelo doporucujem

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)