piatok 3. mája 2013

Pripevky od vas

Opat ste ma potesili  foteckami vasich vytvorov. Som rada, ak niekoho inspirujem a dostanem  od vas fotografie.  Ja ich rada uverejnim na blogu.Mam tak spatnu vazbu, co vas na blogu zaujalo. Dakujem za vsetky prispevky od vas.

Deniska upiekla syrove muffiny podla receptu :
http://adkas-tastyfood.blogspot.co.uk/2013/01/syrove-muffiny.html

pre svoju maminku k narodeninam upiekla tuto dost pracnu tortu. 
Deniska sa s nou skvele popasovala.
Pani Alenka napiekla efektne spenatovo-sampinovne kocky. 
Na druhej fotografii miesto sampinonov je udeny losos. Pani Alenka, vdaka za skvelu inspiraciu .

A od mojej niekolkorocnej vernej fanusicky Kikusky som dostala fotografiu torticky, ktoru robila pre svojho ocina. Je to torta podla  prveho  prispevku na mojom blogu . Velmi sa tesim a dakujem Kikuske za fotografiu a za zachovanie niekolkorocnej priazne. Skvely vyber (vyborna torticka) ,skvela praca Kikuska :)

Vyzera uzasne, hned by som sa kuskom  z nej ponukla :)

Este raz vsetkym dakujem za prispevky, velmi ste ma potesili.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)