pondelok 30. mája 2011

Bravcove platky v pomarancovej omacke, Pork loin in orange sauce


 Skvela minutka. Do pol hodiny si mozete pochutnat na tomto super papkanicku. Maso na prirodno doplnene kyselkavou omackou z pomarancov. Podavala som ho so zemiakovou kasou a cerstvym salatom.

Takze k "vyrobe" tohoto super papkanicka budeme potrebovat:

Ingrediencie: 
4 porcie

4 kusky kare ( okolo 180 g kazdy kusok)
2 PL oleja
1 PL masla
1 salotka ( ja som dala mensiu cibulu)
2 PL posekanych, lupanych mandli ( alebo platky mandli)
1 PL muky
150 -200 ml cerstvej pomarancovej stavy ( u mna zo 4 pomarancov-zavisi od ich velkosti)
150 g  kyslej smotany ( u mna creme fraiche)
sol, ml. cierne korenie

Postup:


Maso umyjeme, osusime, osolime, okorenime. Ja som ho mierne naklepala, ale nemusite. Mali by to byt skor take bravcove steaky. Na panvici rozohrejeme  olej. Opecieme maso z kazdej strany cca po 3 minuty. Vyberieme a udrziavame v teple. Do panvice , v ktorej sme opiekli maso pridame maslo a roztopime. Pridame nadrobno posekanu salotku ( v mojom pripade malu cibulu). Ked je cibula sklovita, pridame mandle a chvilu spolu poprazime. Poprasime mukou a za staleho miesania chvilu  poprazime. Zalejeme stavou z pomarancov. Privedieme  do varu. Pridame smotanu a nechame prevriet. Stale miesame, aby nam neprihorela omacka. Ochutime solou, korenim a vlozime spat maso do omacky. Nechame na miernom ohni spolu prehriat. To je vsetko! A vlastne nezabudnite si uvarit zemiacky a urobit k tomu jemnu zemiakovu kasu a mozete aj cerstvy salatik. Dobru chut!






1 komentár:

  1. Mňam, mňam Aďka, ja robím podobné mäsko na mandarínkach, je to výborné. Určite vyskúšam. Výborne to vyzerá. Mali ste včera dobrý obedík.

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)